Faceți căutări pe acest blog

Crap prajit cu mamaliga si mujdei



INGREDIENTE:
  • 8 crapi 
  • o cana de malai
  • ulei
  • sare
  • pentru mamaliga: apa, sare, malai si 50 g unt
  • pentru mujdei: o capatana mare de usturoi, sare, 5 linguri iaurt grecesc, patrunjel

MOD DE PREPARARE:
  1. Am pus apa cu sare la fiert, apoi am adaugat malaiul, amestecand continuu si untul.
  2. Am curatat pestele de solzi si intestine, l-am spalat bine si l-am lasat la scurs.
  3. Am taiat capatanile (le-am pus la congelator pentru ciorba) si l-am dat cu sare.
  4. Am pus o cana de malai intr-o farfurie intinsa, am dat pestele prin el si l-am pus la prajit in ulei incins.
  5. L-am lasat sa se rumeneasca bine pe fiecare parte, apoi l-am scos pe servetel de bucatarie, sa se elimine surplusul de ulei.
  6. Intre timp, am pregatit mujdeiul. Am maruntit usturoiul, l-am frecat cu sare, apoi am adaugat iaurtul si patrunjel tocat.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu