Faceți căutări pe acest blog

Papricas de vita in crusta de piure de cartofi


INGREDIENTE:

  • 800 g carne de vita
  • 4 cepe rosii
  • 2 morcovi
  • 1 gogosar
  • un pahar mic cu vin
  • 2 linguri de bulion 
  • 1 lingurita boia dulce
  • 1 lingurita bulgarasi de savoare Delikat
  • o jumatate de lingurita maghiran uscat
  • sare, piper
  • pentru piure: 3 cartofi, apa, sare



MOD DE PREPARARE:

  1. Carnea de vita am lasat-o o ora in apa cu otet, apoi am spalat-o bine, am taiat-o cubulete si am lasat-o la scurs.
  2. Am taiat ceapa marunt, morcovii rondele, iar gogosarul bastonase.
  3. Am curatat cartofii, i-am spalat si i-am taiat cubulete, apoi i-am pus la fiert in apa cu sare. Am pus mai multa apa la cartofi, pentru a lua din ea sa adaug peste carne.
  4. Am pus carnea sa se prajeasca in ulei, pana s-a rumenit putin, apoi am adaugat apa de la cartofi, cate 2 linguri, din cand in cand, pana se mai inmoaie.
  5. Am pus legumele peste carne, le-am lasam 5 min sa se inmoaie si ele, apoi am adaugat bulionul, vinul si condimentele. Am lasat sa fiarba la foc mic, pentru 15 min, pana a scazut.
  6. Am pus tot intr-un vas termorezistent, am aranjat piureul deasupra si am bagat la cuptor pentru 20min.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu