Faceți căutări pe acest blog

Piept de pui marinat

Ingrediente:

- 2 bucati piept de pui;
- o ceapa;
- 3 rosii;
- 6 ardei capia, de diferite culori;
- cascaval ras;
- ulei de masline;
- sos de soia;
- busuioc;
- sare;
- piper;
- usturoi granulat;
- boia dulce;
- fulgi de chilli;
- marar.




Mod de preparare:


  • Am taiat pieptul de pui in cubulete.
  • Separat, am preparat o marinata din ulei de masline, putin sos de soia, sare, piper, boia, fulgi de chilli si usturoi granulat.
  • Am amestecat pieptul de pui cu marinata si le-am lasat peste noapte la frigider.
  • Intr-o tigaie am pus putin ulei de masline si am calit ceapa taiata fasii, apoi am adaugat pieptul de pui si le-am mai lasat pana s-a rumenit carnea.
  • Intre timp, am copt ardeii si am facut o salata.
  • Am taiat rosiile rondele si le-am presarat cu sare si busuioc uscat.
  • La final, am pus intr-un vas yena un strat de rosii peste care am adaugat pieptul de pui, apoi cascavalul ras si le-am bagat la cuptor pentru 15-20 min, pana s-a rumenit cascavalul.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu