Faceți căutări pe acest blog

Salata cu spanac, portocale si fistic



O reteta pentru provocarea Cutia Misterelor din luna martie, gazda fiind Cristina - Retele lui Panacris
Provocarea este initiata de Cerasela, cu al ei blog Bunatati de prin lume adunate, mai multe despre aceasta frumoasa provocare gasiti aici.
Ingredientele propuse sunt: "Alliaceae (ceapă verde, usturoi verde, leurdă, chives, ceapă galbenă/roșie/albă), salate de sezon (verde, roma, valeriană, rucola, andive, spanac, untișor), ridichii,  tuberculi (cartofi roșii/albi/violet/dulci/napi), rădăcinoase, carne de iepure/rață, oua, faina, lactate, citrice (limete, lămâie, portocale, grapefruit roșu/galben, pomelo, sweetie) și ingredientul vedetă: FISTIC-ul ;) 


INGREDIENTE:
  • o mana de spanac baby;
  • 3-4 ridichii mici;
  • un sfert de fenicul;
  • o jumatate de portocala;
  • o jumatate de portocala rosie;
  • 30 g fistic maruntit;
  • marar;
  • dressing pt salata (am avut de la KFC).
MOD DE PREPARARE:
  1. Am spalat spanacul si l-am lasat la uscat.
  2. Ridichiile le-am taiat pe jumatate, portocalele le-am taiat rondele, apoi in 4, iar fenicului l-am taiat fasii.
  3. Am curatat fisticul, apoi l-am maruntit cu cutitul.
  4. Am asamblat salata intr-un castron astfel: spanac, ridichii, portocale, fenicul, fistic si putin marar tocat.
  5. La final, am pus dressingul peste salata, am amestecat si am servit.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu