Faceți căutări pe acest blog

Briose cu fistic


De aceasta data, am ales sa pregatesc un desert pentru provocarea Cutia Misterelor din luna martie, gazda fiind Cristina - Retele lui Panacris, care a ales ca vedeta FISTIC-ul. :D
Provocarea este initiata de Cerasela, cu al ei blog Bunatati de prin lume adunate, mai multe despre aceasta frumoasa provocare gasiti aici.
Ingredientele propuse de Cristina sunt: "Alliaceae (ceapă verde, usturoi verde, leurdă, chives, ceapă galbenă/roșie/albă), salate de sezon (verde, roma, valeriană, rucola, andive, spanac, untișor), ridichii,  tuberculi (cartofi roșii/albi/violet/dulci/napi), rădăcinoase, carne de iepure/rață, oua, faina, lactate, citrice (limete, lămâie, portocale, grapefruit roșu/galben, pomelo, sweetie) și ingredientul vedetă: FISTIC-ul ;) 

INGREDIENTE:

  • 80 g fistic curatat;
  • 2 oua;
  • 70 g unt;
  • un pahar zahar;
  • un pahar de faina;
  • un plic praf de copt;
  • o lingurita esenta de lamaie;
  • o lingurita esenta de fistic;
  • 2 plicuri zahar vanilat.
MOD DE PREPARARE:
  1. Am curatat fisticul, apoi l-am maruntit cu Chopper-ul. Am pastrat putin si pentru deasupra si l-am taiat la cutit.
  2. Am batut albusurile spuma, cu un praf de sare.
  3. Galbenusurile le-am frecat cu zaharul si untul moale, pana s-a topit zaharul, apoi am adaugat esentele si zaharul vanilat.
  4. Am pus albusurile peste galbenusuri, amestecand incet cu o paleta, apoi am adaugat fisticul.
  5. Faina am amestecat-o cu praful de copt si am cernut-o peste compozitia de oua cu fistic.
  6. Am pus hartie pentru briose in forma, am adaugat aluat, am pus deasupra fisticul maruntit cu cutitul si am bagat la cuptor pentru 20 min (am incercat cu scobitoarea).
  7. Din compozitie au iesit 12 briose mari.
TIPS: In cazul in care compozitia este prea groasa, se adauga 1-2 linguri de lapte.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu