Faceți căutări pe acest blog

Briose aperitiv cu branza



INGREDIENTE:
  • 3 oua
  • 2 linguri smantana
  • 100 g branza de capra
  • 60g camembert
  • 80g telemea vaca
  • 3 linguri faina
  • un praf de copt
  • sare, piper, mix curry, oregano
  • ketcup

MOD DE PREPARARE:
  1. Branza de capra si telemeaua le-am dat pe razatoare, iar branza camembert am rupt-o in bucati mici.
  2. Am amestecat ouale cu smantana si condimentele (sare, piper, mix curry, oregano), am adaugat faina amestecata cu praful de copt, apoi branza rasa.
  3. Am pus hartie pentru briose in tava speciala si am turnat compozitie pana la jumatate, pentru a lasa loc sa creasca.
  4. Am pus peste compozitie cate o bucatica de camembert, ketcup si am presarat putin oregano.
  5. Am bagat la cuptor pentru 20 min.
  6. Au iesit 30 de briose mici.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu