Faceți căutări pe acest blog

Tocanita la cuptor


INGREDIENTE:
  • 1.5 kg de spata de porc
  • 3 cepe mici
  • 3 rosii
  • 1 gogosar
  • 2 ardei bulgaresti
  • condimente pentru carne de porc
  • cimbru uscat
  • sare, piper
  • patrunjel, marar



MOD DE PREPARARE:

  1. Am spalat carnea de porc, am lasat-o putin la scurs.
  2. Am pus-o intr-un vas termorezistent, apoi am dat-o cu condimente pe ambele parti, am pus 3 cani de apa si am bagat-o in cuptor pentru 30 min. Dupa 30 min, am intors-o pe partea cealalta si am mai lasat putin,
  3. Intre timp, am taiat legumele: ceapa am taiat-o julienne, gogosarul bastonase, iar ardeii bulgaresti rondele.
  4. Am scos vasul din cuptor, am taiat carnea felii, am adaugat legumele deasupra si un pahar de apa. Dupa 15 min, am amestecat, sa ajunga legumele sub carne si am lasat la cuptor pana a scazut apa si s-a format un sos.
  5. La final, am pus patrunjel si marar tocat.
       Pofta buna!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu