Faceți căutări pe acest blog

Salata de icre



O reteta pentru provocarea "Weekend cu spor", initiata de Stefania
Luna aceasta gazada este Elena Bite, cu al sau blog Hellena...din bucataria mea.
Ne-a provocat sa pregatim orice preparat din urmatoarele categorii: "Aperitive-gustari", "Mancaruri de post" si "Dulciuri".
Eu am ales o salata de icre, pentru ca nu am pregatit niciodata cu miez de paine. De obicei, o fac cu gris, asa ca mi s-a parut interesanta varianta cu paine.


INGREDIENTE:

  • 80 g icre proaspete sarate;
  • o felie de paine (miez);
  • 150 ml ulei;
  • 50 ml apa minerala;
  • zeama de lamaie;
  • ceapa.

MOD DE PREPARARE:
  1. Miezul de paine se pune la inmuiat in apa, apoi se amesteca cu icrele proaspete.
  2. Se adauga ulei, putin cate putin si se amesteca usor, pana se incorporeaza bine.
  3. Se adauga zeama de lamaie, dupa gust.
  4. Apa minerala se pune incet, amestecandu-se bine, pana icrele devin pufoase.
  5. La sfarsit, se adauga ceapa tocata marunt.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu