Faceți căutări pe acest blog

Salata cu dovlecei si vinete



INGREDIENTE:

  • 1 dovlecel galben mic
  • 1 dovlecel zucchini
  • o vanata lunga
  • 80 g branza de capra
  • o rosie
  • 2 linguri maioneza
  • 1 iaurt natur mic
  • 5-6 catei de usturoi
  • sare

MOD DE PREPARARE:

  • Dovleceii si vanata se spala bine, se sterg cu un servetel, apoi se taie in feliute subtiri.
  • Dovleceii i-am taiat rondele, iar vanata am taiat-o pe lung.
  • Fasiile de legume le-am dat cu sare, apoi le-am gatit pe grill cate 2 min pe fiecare parte.
  • Intre timp, am facut maioneza dintr-un galbenus, o lingurita de mustar, putina zeama de lamaie si o jumatate de litru de ulei.
  • Intr-un blender, am pus doua linguri de maioneza, iaurtul si usturoiul si am amestecat pana s-a format un sos, apoi am adaugat sare (nu este nevoie de multa sare pentru ca branza este sarata).
  • Dupa ce s-au racit, am pus legumele pe un platou, am adaugat branza taiata in cubulete, sosul, din loc in loc si rosia taiata in felii mai groase.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu