Faceți căutări pe acest blog

Prajitura cu piersici si bezea


INGREDIENTE:

  • 6 piersici
  • 5 oua
  • 2 cani zahar
  • o cana lapte
  • o cana ulei
  • 2 cani si jumatate faina
  • 2 plicuri zahar vanilat
  • un plic praf de copt
  • un praf de sare
MOD DE PREPARARE:
  • Am separat ouale, galbenusul de albus.
  • Am mixat galbenusurile cu o cana de zahar si zaharul vanilat pana galbenusurile isi deschid culoarea, cam 5 min.
  • Am adaugat uleiul, amestecand continuu, apoi laptele, faina si praful de copt.
  • Aluatul l-am pus intr-o tava cu hartie de copt si l-am dat la cuptor pentru 7 min.
  • Dupa 7 min, am scos tava si am aranjat piersicile taiate feliute deasupra aluatului, apoi am mai dat la cuptor pentru 25 min.
  • Am batut albusurile tare cu un praf de sare si o cana de zahar si, dupa cele 25 min, am scos tava si am adaugat albusurile peste fructe.
  • Am mai lasat 45 min la cuptor, pana s-a facut bezeaua. Se poate lasa chiar si o ora, daca bezeaua nu este gata, aramie.
  • Se serveste dupa ce se lasa la racit.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu