Faceți căutări pe acest blog

Chec aperitiv cu sunca, porumb si masline


O reteta delicioasa pentru provocarea "Weekend cu spor", initiata de Stefania. Stefania fiind si gazda acestei luni, ea propunandu-ne sa alegem un preparat din 3 categorii: Aperitive, Retete cu carne de porc si Prajituri. Eu am ales din categoria "Aperitive" o reteta de chec aperitiv, care mi-a placut foaaaarte mult. Am facut mici modificari, am folosit lapte batut, in loc de iaurt, pentru ca am uitat sa cumpar :))), iar cascaval am pus mai mult :P 
A fost pe placul tuturor din casa, s-a terminat imediat ;).

INGREDIENTE:

  • 4 oua;
  • 9 linguri cu varf de faina;
  • 150 ml lapte batut;
  • 100 g boabe porumb dulce;
  • 120 g sunca de curcan;
  • o lingura masline feliate;
  • o jumatate de ardei rosu;
  • 150 g cascaval;
  • un pliculet de praf de copt;
  • sare, piper.
MOD DE PREPARARE:
  1. Am taiat sunca si ardeiul in bucati mai mici, iar cascavalul l-am dat pe razatoare.
  2. Am mixat ouale pana si-au dublat volumul, am adaugat laptele batut, sare si piper, apoi am pus faina amestecata cu praful de copt.
  3. Am amestecat cu o spatula, apoi am adaugat sunca, porumbul, ardeiul, cascavalul si maslinele.
  4. Am turnat compozitia intr-o forma de cozonac, tapetata cu hartie de copt.
  5. Am bagat tava 40 min in cuptorul preincalzit.
  6. Am lasat tava sa se raceasca in cuptor, cu usa deschisa, apoi am taiat checul felii si am servit cu ketcup.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu