Faceți căutări pe acest blog

Pui cu ananas si orez



De luna aceasta intru si eu in provocarea Cutia Misterelor, initiata de Cerasela, cu al ei blog Bunatati de prin lume adunate, mai multe despre aceasta frumoasa provocare gasiti aici.
Am primit invitatia de a participa de la Anca, iar aceata reteta vine ca raspuns la provocarea Cutia Misterelor, blog-gazda fiind Blogul Ancai - Prajituri si alte bunatati de la Anca. Ea ne-a provocat sa pregatim diverse preparate cu urmatoarele ingrediente: carne de pasare, lapte/iaurt, crema de branza/branza, oua, ciocolata, orez, vin, citrice, radacinoase, iar vedete lunii februarie, 2016 este ANANASUL. 
Eu am ales din lista de ingrediente: carne de pui, orez, vin, radacinoase (morcov) si vedeta lunii, ananasul. Mi-a iesit un preparat gustos, pe placul tuturor din casa.


INGREDIENTE:

  • o jumatate piept de pui;
  • o jumatate de ananas;
  • un pahar vin alb;
  • 150 g orez prefirt;
  • 2 ciuperci champignon brune;
  • o ceapa mica;
  • un morcov mic;
  • o jumatate de lamaie;
  • 2 linguri sos de soia;
  • o lingura de unt;
  • sare, piper;
  • foi de dafin;
  • bulgarasi de savoare;
  • patrunjel.


MOD DE PREPARARE:

  1. Am spalat bine piepul de pui, apoi l-am taiat fasii mici, putin mai groase. L-am amestecat bine cu sare, piper, sosul de soia, zeama si pulpa de lamaie, apoi le-am bagat o ora la frigider.
  2. Legumele le-am curatat si spalat, apoi le-am tocat.
  3. Am prajit bucatile de piept de pui in putin ulei, apoi am adaugat ceapa. Dupa ce s-a inmuiat ceapa, am adugat si celelalte legume, pe rand (ceapa, morcov, ciuperci). Am lasat legumele pe foc cateva minute, apoi am adaugat untul.
  4. Cand s-a topit untul, am adaugat ananasul si vinul si am mai lasat 10 min pe foc, apoi am pus patrunjel tocat.
  5. Am pus apa la fiert cu 2 foi de dafim, sare, piper si bulgarasi de savoare. Cand a dat in fiert, am adaugat pliculetul de orez si am lasat 15 min pe foc (conform instructiunilor de pe pachet).




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu