Faceți căutări pe acest blog

Rulada din piept de pui cu ierburi aromate


Am pregatit o noua reteta pentru provocarea "Weekend cu spor", initiata de Stefania. De data asta am ales o rulada de pui, tot din categoria "Aperitive". De cand am rasfoit blogul am pus ochii pe ea si nu mi-a inselat asteptarile ;).



INGREDIENTE:
  • o jumatate de piept de pui;
  • o jumatate de lingurita de rozmarin;
  • o jumatate de lingurita de oregano;
  • o jumatate de lingurita de condimente pentru pui;
  • o lingurita de boia duce;
  • sare, piper
MOD DE PREPARARE:
  1. Am desfacut pieptul de pui in 3 parti cu cutitul, incet, sa nu se rupa, apoi l-am batut cu cioconul de snitele.
  2. Am presarat condimentele deasupra, mai putin boiaua.
  3. Am rulat strans piepul de pui.
  4. Am presat boia pe o folie alimentara, am asezat rulada si am rulat cu folia, apoi am strans la capete.
  5. Am pus rulada intr-o forma de chec, am adaugat o cana de apa si am bagat-o in cuptorul preincalzit, pentru 50 min.
  6. Am scos-o din cuptor, am lasat-o sa se raceasca, apoi am feliat-o.
  7. A iesit super gustoasa.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu