Faceți căutări pe acest blog

Iahnie de fasole cu ciolan



INGREDIENTE:
  • 600g fasole boabe;
  • ciolan afumat;
  • o ceapa;
  • 1 morcov;
  • 1 ardei;
  • 2 rosii;
  • boia dulce;
  • praf de chilli;
  • sare;
  • piper;
  • cimbru;
  • patrunjel.



MOD DE PREPARARE:
  1. Fasolea se lasa o noapte la inmuiat.
  2. A doua zi se fierbe. Eu am fiert-o in oala sub presiune, 45 min.
  3. Ciolanul l-am fiert separat, 30 min si am aruncat apa.
  4. Am desfacut carnea dupa os si am taiat-o in bucati mai mici.
  5. Cand a fiert fasolea, am adaugat carnea si am mai lasat pe foc inca 40 min.
  6. Intre timp, am tocat legumele si le-am calit in putin ulei cu sare, piper, boia, chilli.
  7. Am pus legumele calite in oala, am adaugat rosiile tocate cubulete, crenguta de cimbru, am potrivit gustul cu sare si am mai lasat 15 min pe foc.
  8. La sfarsit, am adaugat patrunjel tocat.
  9. Pofta buna!


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu