Faceți căutări pe acest blog

Ciorba radauteana


INGREDIENTE:
  • un piept de pui;
  • 4 pulpe de pui;
  • 4 morcovi;
  • un ardei capia;
  • un ardei gras;
  • o radacina pastarnac;
  • o radacina patrunjel;
  • radacina de telina;
  • 6 galbenusuri;
  • 5 capatane mici de usturoi;
  • 4 linguri otet de mere;
  • 200ml smantana de gatit;
  • 500g smantana grasa;
  • sare, piper, bulgarasi de savoare de la DeliKat;
  • patrunjel, marar.

MOD DE PREPARARE:

  1. Am pus carnea la fiert si am spumat-o de cateva ori. Cand nu a mai lasat spuma am scos-o intr-un castron si am lasat-o sa se raceasca.
  2. Apa in care a fiert carnea am impartit-o in doua, jumatate am lasat-o la racit, iar in cealalta am fiert legumele. 
  3. Intre timp, am curatat toate legumele si le-am taiat bucati mai mari, apoi le-am pus sa fiarba impreuna cu carnea taiata fasii in jumatate de oala cu apa. 
  4. Am adaugat sare, piper si bulgarasi de savoare.
  5. Am amestecat galbenusurile cu sare si piper, am adaugat smantana, usturoiul pisat si otetul, apoi am adaugat jumatatea de apa ramasa. Am amestecat bine si am pus-o, putin cate putin, peste carne si legume, amestecand usor.
  6. Am lasat sa fiarba putin, am potrivit gustul cu sare si piper, apoi am adaugat patrunjel si marar.
  7. Cand se serveste, se poate adauga otet sau smantana dupa gustul fiecaruia.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu