Faceți căutări pe acest blog

Campania BUZZSTORE - SILAN Soft&Oils


De cateva luni m-am inscris pe site-ul buzzstore.ro, pentru a testa noile produse aparute pe piata.
Prima campanie la care particip si am fost selectionata este pentru noul balsam de rufe Silan Soft&Oils #buzzsilan.
Primul lucru pe care l-am facut atunci cand am primit coletul a fost sa miros balsamul, mai ales ca am auzit atatea pareri despre mirosul sau imbietor. Intr-adevar miroase excelent, avand in compozitie vanilie, care e preferata mea, dar si mosc, ceea ce face ca parfumul sau sa fie si mai intens :).

Noua gama Silan Soft&Oils contine trei sortimente: Gold,  Purple si Blue si este inspirata din industria frumusetii: un balsam unic cu uleiuri pretioase parfumate, care iti incarca simturile si te invaluie cu un parfum seducator.

Varianta Gold, oferita spre testare, are un parfum natural fructat, o combinatie intre florile elegante cu notele lemnoase de mosc si vanilie.

Varianta Purple are un parfum oriental, o combinatie intre florile albe, albastra-violet si piersici.

Varianta Blue are un parfum fructat, combinatie intre piersici, flori albe, trandafiri si mosc.

Kit-ul de prezentare contine:
  • 1 x balsam de rufe Silan Soft&Oils Gold - 1,5l
  • 10 x monstre balsam de rufe Silan Soft&Oils Gold
  • 10 x brosuri informative;
  • 1 x cadou Silan Soft&Oils - un umeras simpatic
  • 1 x ghid de BUZZ.








Prima data am testat balsamul pe haine si lenjeria de pat. Cand am scos rufele din masina de spalat, ca sa le intint pe culme, mi-a parfumat toata casa, iar parfumul a persistat cateva ore. Hainele au devenit tare moi, catifelate si miros extraordinar.




Am incercat balsamul si pentru a-mi spala pensulele de machiaj. Sunt tare pufoase si miros minunat.
Intr-un castron, am turnat un capacel de balsam, apoi apa. Am lasat pensulele la inmuiat, am rasucit de ele sa iasa tot surplusul de produse cosmetice, apoi le-am clatit bine cu apa calduta.



Am impartit montrele si brosurile de prezentare cunoscutilor. Din pacate, au fost doar 10 bucati si multi doritori, dar i-am convins sa-si achizitioneze noua gama de balsam Silan Soft&Oils.




              



Daca doriti sa va inscrieti pentru urmatoarele campanii si sa primiti spre testare cele mai noi produse, dati click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu